Niet ondersteunde browser
De webbrowser die u momenteel gebruikt, wordt niet langer ondersteund en daardoor is het mogelijk dat functies van deze website niet werken zoals verwacht. Wij adviseren u om te updaten naar een momenteel ondersteunde browser (zoals chroom , Edge of Firefox) om uw veiligheid, snelheid en algemene ervaring te verbeteren.
Naast onze geld-terug-garantie regeling worden al onze producten geleverd met een garantie van minimaal 3 jaar. Als je product binnen de garantieperiode een defect vertoont, repareren of vervangen wij het product. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan bieden wij je een terugbetaling aan. Je kunt de terugzending van defecte producten hier online regelen.
De verlengde garantie van Gear4music biedt een verbeterde service, en is ontworpen om een hoger beschermingsniveau te verschaffen dan onze standaard garantie of de gratis garanties die worden aangeboden door andere handelaars en fabrikanten.
De belangrijkste punten van de Gear4music verlengde garantieregeling zijn:
De garantie wordt verlengd voor maximaal 10 jaar vanaf de leveringsdatum
Ophaal- en leveringskosten zijn inbegrepen voor de eerste twee jaar
De garantie is overdraagbaar als het product doorverkocht wordt
Je wordt voorzien van een leenproduct indien je product niet binnen 30 dagen gerepareerd is
Je wordt voorzien van een vervangend product indien je product niet binnen 60 dagen gerepareerd is
Zolang er geen gebruik van is gemaakt kan de regeling binnen 30 dagen worden geannuleerd, en op elk moment hierna voor een pro-rata korting
Deze verlengde garantie is een aanvulling op het Gear4music standaard- en fabrieksgarantiebeleid, evenals op de Gear4music bepalingen en handelsvoorwaarden. Geen verklaring of verkoopvoorwaarde die deel uitmaakt van deze voorwaarden beïnvloedt of beperkt je wettelijke rechten zoals beschreven in de EC Consumer Rights Directive 2015.
De volledige details van onze verlengde garantieregeling kun je hier lezen.
Als goederen binnen de eerste 180 dagen van bezit defect raken, halen we de goederen op en bezorgen we ze gratis terug.
Als je een artikel hebt dat binnen de eerste 30 dagen van bezit defect raakt, halen wij de artikelen op bij een door jou opgegeven adres.
Als een artikel na de eerste 30 dagen maar binnen de eerste zes maanden van bezit defect raakt:
Voor artikelen van minder dan 20 kg:
Wij kunnen je artikel ophalen bij een DPD Pickup Shop. Vind hier je meest geschikte afhaallocatie. Als alternatief kunnen we het product ook afhalen op een door jou opgegeven adres tegen een gesubsidieerd tarief. Dit tarief verschilt per item, bijvoorbeeld afhankelijk van de grootte. Wel is het tarief gunstiger dan wanneer je het product zelf opstuurt.
Voor artikelen van meer dan 20 kg:
We kunnen je item afhalen op een door jou opgegeven adres.
Na zes maanden brengen wij kosten in rekening voor het afhalen en terugsturen van de goederen. Dit geldt voor zowel Britse als internationale bestellingen.
Als een product binnen de eerste twee jaar van bezit defect raakt, halen wij het product op en bezorgen we het terug.
Als je een artikel hebt dat binnen de eerste 60 dagen van bezit defect raakt, halen we de artikelen op bij een door jou opgegeven adres.
Als een artikel na de eerste 60 dagen maar binnen de eerste 2 jaar van bezit defect raakt:
Voor artikelen onder de 20 kg (bijv. elektrische gitaren, violen, MIDI keyboards enz...):
We kunnen je item ophalen bij een DPD Pickup Shop. Vind hier je meest geschikte afhaallocatie. Als alternatief kunnen we het product ook afhalen op een door jou opgegeven adres tegen een gesubsidieerd tarief. Dit tarief verschilt per item, bijvoorbeeld afhankelijk van de grootte. Wel is het tarief gunstiger dan wanneer je het product zelf opstuurt.
Voor artikelen van meer dan 20 kg (bijv. drumstellen, contrabassen enz...):
We kunnen je item afhalen op een door jou opgegeven adres.
Na twee jaar bezit vragen we een kleine vergoeding voor onze directe kosten voor het afhalen en terugsturen van de goederen.
Voor bestellingen die buiten Groot-Brittannië worden geleverd, kunnen de voorwaarden van de verlengde garantie per land verschillen. Deze worden duidelijk vermeld. Als goederen binnen de eerste één of twee jaar van bezit defect raakt, halen we de goederen op en bezorgen we ze gratis terug. Na één of twee jaar bezit vragen we een kleine vergoeding voor onze directe kosten voor het afhalen en terugsturen van de goederen.
Voor klanten in sommige afgelegen gebieden van Groot-Brittannië (bijv. Isle of Man) kan de prijs van de verlengde garantie iets hoger zijn, vanwege de mogelijk hogere transportkosten voor het ophalen en terugbrengen. Je kunt deze prijs zien wanneer je tijdens het afrekenen je adresgegevens invult.
Als u een artikel voor reparatie aan ons retourneert, zullen wij dit zo spoedig mogelijk repareren. Als wij niet in staat zijn uw artikel binnen 60 dagen te repareren, zullen wij u een vervangend artikel sturen.
Alle garantiereguleringen sluiten artikelen uit die defect geworden zijn ten gevolge van wangebruik, schade door ongeluk of een andere reden dan een vervaardigingsfout. Als een artikel bij terugkeer naar Gear4music niet defect blijkt te zijn en zich buiten de toepasselijke "geld terug" garantie periode bevindt, zullen wij het artikel naar u terugzenden voor een kleine vergoeding. Wij raden u ook aan uw artikelen te verzekeren.